صدای سکوت

موسیقی سکوت صدایی شنیدنی است...

صدای سکوت

موسیقی سکوت صدایی شنیدنی است...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
۱۸ آبان ۹۵ ، ۰۸:۰۴

بهشت خودساخته

عکس جالبی رو انتخاب کرده بود، یه خرگوش بین یه دنیا هویج. (۱)

خرگوشی که با نگاهش فریاد میزد منو این همه خوشبختی محاله!!!

خب انگار واقعا بهشت یه مفهوم نسبیه 

وقتی از بهشت خودساخته ش می گفت واقعا قدرت ذهن انسان رو به نمایش می ذاشت. انگار همه ما یه جورایی از بهشتی که همیشه برامون توصیف می کردن دل خوشی نداریم.

مدتها بود که دوست داشتم شخص شخیص خداوند رو به یه گپ و گفت دوستانه به صرف یه فنجون اسپرسو دعوت کنم و از بعضی اختلاف نظرهامون براش بگم. 

از جمله اون اختلافات همین قضیه ی بهشت بود.

البته نمیدونم چطور پیام رو بهش برسونم ، به دروازه های کوه المپ برم یا یه پرواز مستقیم جده رزرو کنم که خب اینطور که پیداست فعلا هیچکدوم ازین موارد در دسترس نیست.

این شد که گفتم مسئله رو با شما مطرح کنم.

اون روز از شجاعت قلم ش خوشم اومد، اینکه اراده کنی توی بهشت گمشده ت یه ریموت کنترل داشته باشی و  آواز پرندگان رو با موسیقی های خاص عوض کنی خودش خیلی جالب بود.

من اما انگار با خورخه لوئیس بورخس هم نظر بودم ...

بهشت موعود من همونجایی بود که خورخه حدس می زد...

بورخس بود که می گفت: (من همیشه تصور کرده ام که بهشت یک جور کتابخانه است)

اما طرح من باید منحصربفرد باشه ، یه اتاق با پنجره ای بزرگ و روو به آفتاب که دیوارهاش از پایین تا بالا با کتاب های جورواجور پر شده، یه کاناپه شیک همرنگ با پرده ها مخصوص اینکه پاتو بندازی رو پات و غرق کتابا شی، گاهی همنشین روس ها باشی و گاه از قلم نوابغ امریکای لاتین جرعه ها بنوشی.

گاهی بین دنیای آفرینش های فلسفی قدم بزنی و گاه لابلای اسطوره ها سرشار از هیجان شی ...و هزاران هزار تجربه بی بدیل دیگه که نمیشه یه جا ازش تعریف کرد و یا حتی پیش بینی ش کرد.

سینمای خانگی هم یادتون نره.

بهشت من با هنرهای مختلف تزیین شده. موسیقی ، شعر ، سینما و موارد دیگه ای که هر کدوم زینت بخش این بهشت کوچکه

راستی در بهشت من به روی همه دوستان بازه 

درضمن سانس های ویژه ای هم برای دوستانی که بلیط جهنم دارن تدارک دیدیم


 اینطوریاست دیگه، احتمالا شخص شخیص پروردگار الان توی دلش میگه ، بنده هم بنده های قدیم ...نیگا گیر چه مخلوقاتی افتادیم

خلاصه قرن بیست و یک که باشه خدایی کردن هم سخت تر میشه

چشیدن انتظار لمس همچین بهشتی طعم ملسی داره

البته اگه با این گستاخی ها دیگه شانسی برای گام نهادن به بهشت باقی مونده باشه :-) 


پ.ن (۱): ماجرا از متنی شروع شده بود که یکی از دوستان توی کلاس برامون خونده بود از بهشت مخصوص خودش ...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۸
محمد

نظرات  (۲)

آفرین👍🌹
تصویر حسرت برانگیزی بود از ب ه ش ت....
منم همیشه بین قفسه های کتابخونه پررررر از هیجان و حسرت بودم که کاش ته همه ی بی قراری هام ، یه جا بین این قفسه ها ابدی شم....
^_^
پاسخ:
آخی
ایشالا ابدی خواهیم شد
فقط یادتون نره منم راه بدید توی بهشت تون
و اما دعوت خدا به یه فنجون اسپرسو عالی بود... ^_^
رسیده ام به خدایی که اقتباسی نیست
شریعتی که در آن حکم ها قیاسی نیست

خدا کسی است که باید به دیدنش بروی
خدا کسی که از آن سخت می هراسی نیست...!

به عیب پوشی و بخشایش خدا سوگند
خطا نکردن ما غیر ناسپاسی نیست....


پاسخ:
ایشالا هر وقت قرار شد ببینمش شما رو هم دعوت میکنم
خیلی حرف دارم باهاش 
خیلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی